In de wereld van de brandbeveiliging en bescherming is er één cruciale schakel die alles in werking zet: de Inbedrijfsteller Brandbeveiliging! Met een passie voor precisie en een diepgaande kennis van elektrotechniek en brandveiligheid, ben jij degene die ervoor zorgt dat de systemen en installaties perfect functioneren.
Als Technicus Inbedrijfsteller krijg je de kans om je expertise toe te passen in een grote industriële omgeving in de buurt van Amsterdam, waar je verantwoordelijk bent voor het inbedrijfstellen en programmeren van zowel bestaande als nieuwe brandmeldinstallaties. De werkzaamheden bestaan uit 80% inbedrijfstellingswerkzaamheden en 20% uit installaties. Jouw werkzaamheden worden uitgevoerd volgens een strakke planning, opdrachten en duidelijke werkinstructies.
Je zult betrokken zijn bij de diverse gebouwen op het uitgestrekte industrie terrein, wat vraagt om een proactieve aanpak en het vermogen om de soms lastig te vinden locaties (denk aan schakelruimtes, procesgebieden, kranen) van de brandmeldinstallaties te vinden. Daarnaast draag je zorg voor gedetailleerde administratie, inclusief het invullen van onderhoudsrapporten, logboeken en tijdsregistratie.
In deze rol ben je voornamelijk bezig met het programmeren en inbedrijfstellen van de systemen, met als uiteindelijk doel om ervoor te zorgen dat de brandmeldinstallaties optimaal presteren en de veiligheid van het terrein gewaarborgd blijft.
Functieomschrijving
Functie-eisen
Functie-eisen
Wat bieden wij je?
- Een MBO opleiding in de richting van elektrotechniek;
- VCA-vol of bereid om deze te behalen;
- Je bezit een certificaat/diploma in onderhouds-/installatiedeskundige brandmeldinstallaties of je bent bereid deze te behalen;
- Je hebt ervaring als installatiemonteur, leidinggevend monteur of inbedrijfsteller;
- Rijbewijs B;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en staat stevig in je schoenen.
Wat bieden wij je?
- De mogelijkheid om vakgerichte opleidingen of cursussen te volgen;
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen of hoger bruto maandloon;
- Pensioenopbouw via StiPP Pluspensioen).;
- Een collegiale werkomgeving binnen een leuke familiebedrijf;
- Na een jaar bij Xelvin krijg je een contract bij het bedrijf zelf;
- 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag.
Salaris
€2.750 - €3.750 bruto per maandBedrijfsprofiel
Het bedrijf bevindt zich in de omgeving van de Safety & Security. Zij bedienen meer dan 100.000 bedrijven, organisaties en particulieren in Nederland en leveren hoogwaardige brandbestrijdings-, beveiligingsoplossingen en alarmcentralediensten. De bedrijfscultuur is te omschrijven als een dynamische, resultaatgerichte en professionele cultuur. Iedereen binnen de organisatie is erg toegankelijk. Je krijgt een hoge mate van zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid en zorgt voor een veilige situatie bij de klant. Ontwikkeling staat hoog in het vaandel, er zijn dan ook verschillende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie. Het is mogelijk om zowel op vakinhoudelijk als persoonlijk vlak jezelf te blijven ontwikkelen. Daarnaast is het mogelijk om af en toe eens met een ander team mee te lopen en verschillende toolboxmeetings bij te wonen. Kortom, een informele en inspirerende organisatie!