• Je komt terecht in een hecht team van marketing vakidioten met Sanne, Judith en Gertjan. Goede vrienden met een uit de hand gelopen hobby kun je gerust zeggen.
  • Een job waar je elke dag je creativiteit mag laten stromen. In het Nederlands én Engels. Out of the box is key en veilig is niet heilig. Niks is ons te gek!
  • Bij elke vestiging kun je dagelijks aanschuiven voor een heerlijke gezamenlijke lunch, natuurlijk op onze kosten. Kip Samba en wraps zijn overal favoriet ;-)

Functieomschrijving

Ben jij een creatieve duizendpoot die bruist van energie en klaar is om de wereld van (content) marketing te veroveren? Wil je niet alleen met social media en contentcreatie bezig zijn, maar ook helpen bij de organisatie van gave evenementen en beurzen? Dan zoeken wij jou!

Als Junior (content) marketeer bij Xelvin stap je in een hecht, enthousiast team van marketinggeeks: Sanne, Judith en Gertjan. Samen zorgen jullie ervoor dat Xelvin als hét technisch detacheringsbureau in Nederland op de kaart staat - en het liefst nog daarbuiten! Je krijgt volop ruimte om jouw ideeën tot leven te brengen, want bij ons is creativiteit de sleutel en is geen idee te gek.

Kortom zorg jij dus voor:
  • Contentkalender bijhouden en uitvoeren
  • Aantrekkelijke (social) content maken
  • Helpen met organiseren van beurzen en evenementen
  • Optimalisatie aan de hand van analyses en verkregen feedback

Als onze Content Marketeer collega beschik jij over:
  • Een afgeronde opleiding in de richting van marketing en/of communicatie.
  • Ervaring (mag ook stage zijn) met het creëren van diverse soorten content, waaronder teksten, visuals en video’s.
  • Ervaring met het beheren van verschillende social media platforms.
  • Kennis van Canva of een vergelijkbare tool. Kennis van Adobe-software zoals Photoshop, Illustrator en InDesign is een pré.

What's in it for you?
  • Salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van jouw ervaring en kennis.
  • Een jaarlijkse bonus op basis van jouw prestaties en behaalde doelstellingen.
  • Dagelijks een uitgebreide gezamenlijke lunch op kantoor, natuurlijk op onze kosten. 
  • Tijd voor familie, vrienden en hobby’s vinden wij belangrijk, dus krijg je bij ons een goede balans tussen werk en privé met 30 vakantiedagen. 
  • Het allerbelangrijkste: leuke collega’s. Xelvin is een hechte club die niet alleen tijdens de werkuren samenkomt, maar ook tijdens gezamenlijke lunches, feestjes en activiteiten. We hebben een eigenzinnige benadering, zijn niet te serieus, wel altijd duidelijk en hebben soms een vleugje zelfspot.

Zin om technische talenten te inspireren, onze social media up-to-date te houden en ervoor te zorgen dat Xelvin opvalt in online en offline Nederland? Solliciteer dan snel en maak kennis met onze unieke bedrijfscultuur!
Neem contact op met onze Marketing Manager Gertjan de Gans via 06 - 51 47 50 43 of g.degans@xelvin.nl.

Salaris

€2.500 - €3.000 bruto per maand

Bedrijfsprofiel

Waar je gaat werken? Bij Xelvin! We zijn een technisch detacheringsbureau. Een beknopte uitleg: we gaan elke dag weer voor de perfecte match tussen technisch talent en een opdrachtgever. Een opdrachtgever heeft vacatures en wij proberen de perfecte kandidaat te vinden voor deze vacature. Het liefst 'veroorzaken' we liefde op het eerste gezicht tussen opdrachtgever en kandidaat en staan we vooraan te applaudisseren als ze samen kiezen voor een langdurig huwelijk. We krijgen er geen genoeg van.

Waar je dan binnen Xelvin terecht komt? Op de marketingafdeling bestaande uit vier marketing geeks: Judith, Sanne & Gertjan. Vaak zitten we in Apeldoorn, maar het kan maar zo dat we afspreken om een dagje te werken op een ander tof kantoor van ons in het land.

Locatie

Apeldoorn

Solliciteren of meer informatie?

Gertjan de Gans
Content marketeer

+31 (0)6 51 47 50 43 g.degans@xelvin.nl icon Whatsapp ons

Vergelijkbare vacatures

HR Business Partner
Apeldoorn
Je bent niet zomaar een standaard HR Adviseur; nee, jij bent onze strategische partner die onze bedrijfsdoelen begrijpt én ondersteunt. Als HR Business Partner bij Xelvin krijg je de kans om onze organisatie nog leuker en professioneler te maken. Dagelijks pak jij uitdagingen aan deel jij jouw expertise. Jouw speelveld? Alles wat met HR te maken heeft! Van operationele taken tot de HR-strategie, jij bent erbij betrokken.Geen standaard praatjes, maar concrete acties:Adviseren en begeleiden van persoonlijke, leiderschaps- en teamontwikkelingen, geïntegreerd in onze HR-cyclus.Organiseren van trainingen en opleidingen met oog voor individuele groei en organisatorische behoeften.Evalueren en ontwikkelen van onze HR-strategieën en beleid.Zorgen voor compliance met wet- en regelgeving op HR-gebied en je vertaalt wijzigingen naar procedures en regelingen.Je bent een expert en sparringpartner bij verzuimcasussen en arbeidsrechtelijke vraagstukken.Ons HR team bestaat uit collega HR Business Partner Tinus voor regio Zuid, HR Business Partner Eva voor regio Noord en Corporate Recruiter Joëlla. En we hebben nu tijdelijk onze interim-collega HR Business Partner Gert.Jij wordt de HR Business Partner voor de regio Midden, dit is eigenlijk een samenvoeging van Oost en West. Je bent regelmatig op jouw locaties in Enschede, Doetinchem, Apeldoorn, Rotterdam en Alkmaar te vinden. En volgend jaar hopen wij een vestiging in Utrecht te openen. Geen dag is hetzelfde en jij bepaalt je eigen agenda.Wat bieden wij?Een salaris tussen € 4.000,- en € 5.000,- bruto per maand afhankelijk van je kennis en ervaring.Laptop, telefoon en leaseauto inclusief internationale tankpas, óók voor privégebruik. Waar gaat jouw volgende trip naar toe?!Dagelijks een uitgebreide gezamenlijke lunch bijop welk Xelvin kantoor je ook bent, natuurlijk op onze kosten.Een persoonlijke onboarding met een ervaren buddy die voor je klaarstaat!De flexibiliteit om vanuit elk tof Xelvin kantoor te werken.Tijd voor familie, vrienden en hobby's vinden wij belangrijk, dus krijg je van ons 30 vakantiedagen.Het allerbelangrijkste: leuke collega’s. Xelvin is een hechte club die niet alleen tijdens de werkuren samenkomt, maar ook tijdens gezamenlijke lunches, feestjes en activiteiten. We hebben een eigenzinnige benadering, zijn niet te serieus, wel altijd duidelijk en hebben soms een vleugje zelfspot.Bij Xelvin zoeken we geen traditionele HR Adviseur, maar een hands-on HR Business Partner die:Een afgeronde hbo-opleiding in HR heeft en ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van HR-beleid.Ondernemend is en vernieuwing zoekt om onze organisatie-ambities waar te maken.Een sterke gesprekspartner is op alle niveaus en proactief samenwerkt met verschillende afdelingen en de business.Bedrijfsmatig denkt en HR ziet als een middel om mens en organisatie te verbinden.Beschikt over verandervermogen en een duidelijke visie op het HR-vakgebied kan overbrengen.Enthousiast geworden?Laten we snel kennismaken! Solliciteer direct of neem contact op met onze Corporate Recruiter Joëlla Morssink via 06 - 22 14 89 58 of j.morssink@xelvin.nl. Of plan meteen een online kennismaking in met Joëlla: Online kennismaking.
vanaf€4.000p/m
Senior Managing Consultant
Eindhoven
Technisch personeelstekort bij jouw klanten? Wat jou betreft verleden tijd! Jouw missie is het vinden van de perfecte match die niet alleen voldoet aan de eisen, maar deze zelfs overtreft. Je zoekt actief naar nieuw (inter-) nationaal technisch talent en bouwt aan duurzame relaties met zowel jouw klanten als kandidaten.Als Managing Consultant voor team Engineering & Management werk je met klanten in de hightech machinebouw en de automatiseringsindustrie, variërend van het MKB tot grote multinationals. Je bemiddelt technici op hbo- en wo-niveau, zoals Project Managers en Mechanical, Software, Electrical, Maintenance en Field Service Engineers.Met jouw ruime ervaring in de arbeidsbemiddeling heb je laten zien dat je succesvol bent. Je bent een ware acquisitie-expert die niet bang is de telefoon te pakken en deuren te openen. Jij weet precies hoe je new business moet binnenhalen, maar ook hoe je deze als klant verder kunt ontwikkelen. En je bent altijd op zoek naar het beste talent, waar ter wereld ze zich ook bevinden. Je gaat proactief te werk en denkt altijd een stap vooruit.Maar wat jou écht drijft, is de kans om mee te bouwen aan de groei van Xelvin en het team Engineering & Management. Je bent een echte ondernemer die altijd op zoek is naar nieuwe kansen om te groeien en te ontwikkelen.Als Senior Managing Consultant:Heb je ervaring in de arbeidsbemiddeling en affiniteit met de technische sector.Enthousiasmeer jij klanten en kandidaten en bindt je ze aan je. Zowel in het Nederlands als Engels.Laat je jouw winnaarsmentaliteit extra zien tijdens een fanatiek potje tafeltennis.Samen met je collega’s Marin, Vivica en Dylan strijd je voor de beste resultaten. En de successen vieren jullie graag tijdens de vrijdagmiddagborrel met je collega’s in Eindhoven.Dit bieden wij: Salaris tussen € 3.500,- en € 4.750, bruto per maand afhankelijk van jouw ervaring en kennis.Een jaarlijkse bonus op basis van jouw persoonlijke resultaten én die van het team.Een leaseauto met internationale tankpas, laptop en telefoon, óók voor privégebruik.Dagelijks een uitgebreide gezamenlijke lunch op kantoor, natuurlijk op onze kosten.Een uitgebreid onboardingsprogramma met zowel interne als externe trainingen in recruitment, sales, goed werkgeverschap en communicatie.Tijd voor familie, vrienden en hobby’s vinden wij belangrijk, dus krijg je bij ons 30 vakantiedagen.Leuke en betrokken collega’s. Xelvin is een hechte club die niet alleen tijdens de werkuren samenkomt, maar ook tijdens gezamenlijke lunches, feestjes en activiteiten.Klinkt dit als jouw ideale uitdaging?Solliciteer nu en zet de volgende stap in je carrière als Senior Managing Consultant bij Xelvin! Neem voor vragen contact op met onze Corporate Recruiter, Joëlla Morssink via 06 - 22 14 89 58 of j.morssink@xelvin.nl of plan meteen een online kennismaking in met Joëlla: Online kennismaking.
vanaf€3.500p/m
Backoffice Consultant
Eindhoven
Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin je écht het verschil maakt? Als Backoffice Consultant speel jij een cruciale rol in het ondersteunen en coördineren van administratieve processen. Jij bent dé specialist en zorgt ervoor dat onze commerciële collega's zich kunnen richten op hun werk, terwijl jij de administratieve processen soepel en correct regelt. Samen met jouw collega's begeleid jij alles, van klantovereenkomst tot arbeidscontract. Daarnaast heb je dagelijks contact met klanten, medewerkers en collega's.Wat ga je doen? In deze functie krijg je te maken met een breed scala aan administratieve, juridische en financiële vraagstukken. Jij bent dé spil die zorgt dat alles klopt en op tijd geregeld is. Jouw taken omvatten onder andere:Begeleiden en adviseren van commerciële collega’s bij het opstellen van contracten, dossiers en projectadministratie toezicht houden op de volledigheid van medewerkersdossiers en contracten.Controleren van de weekstaten van medewerkers en zorgen dat alles klopt.Coördineren en borgen van het verzuimbeleid.Begeleiden en verwerken van cao-wijzigingen, zodat we altijd up-to-date en compliant zijn.Afhandelen van administratieve vragen en klachten van zowel medewerkers als klanten.Daarnaast adviseer je op het gebied van arbeidsrecht en cao-teksten, voer je mutaties door in contracten en signaleer je veranderingen in de wetgeving en arbeidsvoorwaarden. Jij bent het aanspreekpunt voor complexe vraagstukken en zorgt voor vlekkeloze processen.Waarin maak jij het verschil? Ontzorgen. Door jouw inzet kunnen je collega's zich volledig richten op hun commerciële werk, terwijl jij zorgt dat alle administratie piekfijn in orde is.Scherpe blik. Van details in contracten tot foutloze weekstaten, niets ontgaat jou. Hierdoor verloopt alles gestroomlijnd.Verbinding maken. Jij bent constant in contact met klanten, collega's en medewerkers en zorgt dat iedereen altijd weet waar ze aan toe zijn.Wat heb je in huis? Ervaring in een vergelijkbare backoffice- of administratieve functie binnen de arbeidsbemiddeling.Affiniteit en ervaring met het interpreteren van cao’s en het oplossen van arbeidsrechtelijke vraagstukken.Proactieve instelling, nauwkeurig werken en oog voor detail.Sterke communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels, want je hebt veel contact met klanten, medewerkers en collega's.SEU-diploma is een sterke pré.Als Backoffice Consultant bieden wij jou: Een salaris tussen € 3.000,- en € 4.000,- bruto per maand afhankelijk van je kennis en ervaring.Dagelijks genieten van een heerlijke gezamenlijke lunch met collega’s op kantoor, op onze kosten.Tijd voor familie, vrienden en hobby’s. Een goede balans tussen privé en werk vinden wij belangrijk, dus krijg je van ons 25 vakantiedagen en 5 werkgeversdagen.Interessante trainingen en opleidingen voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.Last but not least: je toekomstige collega's, dé kern van Xelvin. We zijn hecht en eigenzinnig en maken het verschil op onze manier. Altijd duidelijk, soms lekker eigenwijs en in voor een vleugje zelfspot. Daarnaast worden met enige regelmaat uitjes met het team of met heel Xelvin geregeld.Wil jij bijdragen aan het succes van Xelvin? Laten we snel kennis maken! Solliciteer direct op deze vacature van Backoffice Consultant of neem contact op met onze Corporate Recruiter Joëlla Morssink via 06 - 22 14 89 58 of j.morssink@xelvin.nl of plan meteen een online kennismaking in met Joëlla: Online kennismaking.
vanaf€3.000p/m

Het sollicitatieproces

Solliciteer
Solliciteer gemakkelijk door hieronder op de ‘solliciteer’-knop te klikken. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.
Kennismaking
We leren je graag kennen. En jij bent nieuwsgierig naar wie wij zijn en wat Xelvin jou te bieden heeft. Wij kijken ernaar uit om kennis te maken!
Persoonlijke profielanalyse
Ben je benieuwd naar je eigen werkgedrag? Wij ook! Daarom voeren we een persoonlijke profielanalyse (PPA) uit. Dit biedt interessante stof voor ons vervolggesprek.
Aanbod
Is het een match? Dan doen we jou een aanbod!

Solliciteer op deze baan

Solliciteer direct of neem contact op via:
+31 (0)6 51 47 50 43
g.degans@xelvin.nl

Deel deze vacature

Ken je iemand anders die goed bij deze vacature past?