Functieomschrijving

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar een medewerker technische dienst bij een toonaangevende aanbieder van deuren. Ben jij op zoek naar een afwisselende functie waarbij je jouw technische skills kan inzetten om het machinepark in topconditie te houden? Dan ben ik opzoek naar jou!

Waarom is deze functie passend voor jou?
Dit bedrijf ontwikkelt en produceert laad- en lostechnieken, ook wel dockequipment. Dit doen zij vanuit Alkmaar voor grote distributiecentra. Als medewerker technische dienst ziet geen dag er hetzelfde uit. Jij bent verantwoordelijk voor het optimaal presteren, uitbreiden en verbeteren van het machinepark. Je krijgt te maken met veel verschillende werkzaamheden:
  • Jij inspecteert, onderhoudt en repareert de installaties;
  • Zodra er een storing is, weet jij deze direct op te lossen. Jij bent verantwoordelijk voor het vastleggen en rapporteren van deze storingen in de onderhoudssoftware Ultimo;
  • Jij vindt het een uitdaging om mee te helpen met revisies, onderhoud en het plaatsen van nieuwe machines. Jij denkt graag mee en stelt verbeteringen voor;
  • Je komt te werken in twee ploegendienst. Waarbij de ochtenddienst van 06.00 tot 15.00 uur is en de avonddienst van 13.00 tot 22.00 uur is (vrijdagavond vrij);
  • Uiteraard sta jij leveranciers netjes en duidelijk te woord.

Functie-eisen

Wanneer ben je een aanvulling voor het team?
  • Een afgeronde mbo-opleiding, in de richting van elektrotechniek, werktuigbouwkunde, mechatronica of vergelijkbaar;
  • Minimaal één jaar werkervaring binnen de techniek;
  • Jij houdt van netheid en gaat georganiseerd te werk;
  • Jij denkt niet in problemen, maar in oplossingen en bent communicatief zeer vaardig om deze oplossingen bespreekbaar te maken;
  • Jij houdt van persoonlijke ontwikkeling en volgt graag aanvullende trainingen/opleidingen.

Wij bieden
  • Marktconform salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Genoeg vrije dagen om echt even ‘vrij’ te zijn: 27 vakantiedagen + 13 adv dagen op basis van een fulltime werkweek van 40 uur;
  • 15% ploegentoeslag bovenop jouw salaris;
  • Vanaf dag één wordt jouw pensioen geregeld bij StiPP;
  • Na het jaarcontract bij Xelvin en bij goed functioneren krijg je een contract bij de opdrachtgever;
  • Je komt te werken bij een echt familiebedrijf waarbij saamhorigheid, teamwork en werkplezier erg belangrijk is.

Contact
Ben jij enthousiast geworden? Reageer dan direct. Samen kunnen wij kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Ik, Kimberley Kales, managing consultant bij Xelvin, help jou graag met het vinden van een nieuwe uitdaging. Heb jij nog aanvullende vragen of opmerkingen neem gerust contact met mij op, je kan mij bellen, appen of mailen via 06 1003 6177 of k.kales@xelvin.nl

Is dit niet helemaal jouw baan maar ben je wel nieuwsgierig geworden naar wat Xelvin voor je kan betekenen? Ook dan wil ik je van harte uitnodigen om contact met mij te zoeken.


Salaris

€2.500 - €3.000 bruto per maand

Locatie

Alkmaar
Kimberley Kales

Solliciteren of meer informatie?

Kimberley Kales
Operationeel Manager

+31 (0)6 10 03 61 77 k.kales@xelvin.nl icon Whatsapp ons

Vergelijkbare vacatures

Het sollicitatieproces

Solliciteer
Solliciteer gemakkelijk door hieronder op de ‘solliciteer-knop’ te klikken.
Kennismaking
We leren je graag kennen. Daarna weet je ook gelijk wie wij zijn.
Mogelijkheden
Samen bespreken we jouw ambities, nemen we de mogelijkheden door en maken we kennis met onze opdrachtgevers.
Aanbod
Is het een match? Dan doen we jou een aanbod!

Solliciteer op deze baan

Solliciteer direct of neem contact op via:
+31 (0)6 10 03 61 77
k.kales@xelvin.nl

Deel deze vacature

Ken je iemand anders die goed bij deze vacature past?