Functieomschrijving

De functie heeft een internationaal karakter en is gericht op het coördineren, op afstand (telefonisch/mail) ondersteuning geven aan klanten en het inplannen van werkzaamheden gericht op onderhoud, reparatie, kalibratie, software updates, testen en weer inbedrijfstellen van de geleverde producten bij klanten. Een nauwkeurige werkvoorbereiding is daarbij vereist. Het plannen van correcte en duidelijke instructie en/of training aan de klanten, en de evaluatie na de afhandeling van klachten hoort daarbij als afsluitende taak. Er is sprake van een veelheid aan technische eisen en lokale omgevingskenmerken. Je hebt te maken met hard- en software, systemen (installatie- testtechnieken) en protocollen met een beperkte variatie. Het oplossen van problemen bij klanten (o.a. storingen, vragen) en rapporteren conform de procedures. Schakelt regelmatig om tussen de aspecten en ad hoc vragen. Accuratesse is vereist. Regelmatig werken onder tijddwang. De contacten met de coördinatoren en medewerkers in de eigen en andere afdelingen (Operations, Development, Sales) zijn gericht op probleemoplossing, afstemming testen, informatieoverdracht en de voortgang en kwaliteit van het project en het contact met de klant. De contacten met klanten (o.a. opdrachtgever, gebruikers) zijn gericht op informatieoverdracht, afstemming, probleemoplossing en advisering.

Bevoegdheden
De eigen tijdsindeling is afhankelijk van de gemelde problemen, vragen, storingen bij klanten en de beschikbaarheid van de service monteurs. Deadlines en verwachtingen van- en toezeggingen aan klanten dienen in acht genomen te worden. Daarbuiten vrij de eigen tijd in te delen en prioriteiten te stellen. De werkaanpak wordt bepaald door de concrete beschreven configuratie, technische eisen, de lokale omgeving, procedures en richtlijnen. Inventiviteit en initiatief zijn vereist (o.a. inspelen op lokale omgeving, storingen).

Functie-eisen

Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor het plannen van de juiste professionele en deskundige vertegenwoordiging bij de uitvoering en afronding van servicebezoeken. Is het eerste aanspreekpunt van klanten.
Bij het maken van fouten of onachtzaamheden in de werkzaamheden kunnen deze leiden tot stagnatie in de uitvoering, materiële en aanzienlijke financiële en relatieschade, onveilige situaties, stagnatie in het productieproces bij de klant en niet werkende processen bij de klant. De omgeving en mensen kunnen hierdoor risico's lopen. Discretie is van belang in verband met kennis van specifieke klantgegevens, concurrentiegevoelige informatie en technische gegevens.

Wij bieden:
  • Een passend salaris tussen de €3250 en €4000 o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • 25 vakantiedagen en 13 adv dagen;
  • Pensioenregeling bij StiPP;
  • Na een jaarcontract bij Xelvin krijg je een contract bij de opdrachtgever;
  • Mogelijkheden voor opleidingen en trainingen.

DUS: Ben jij overtuigd en zie jij jezelf hier al werken? Kom dan met mij, Davina van Perge, managing consultant bij Xelvin in contact via 06 30 78 96 87 of via d.vanperge@xelvin.nl. Voor andere vragen of opmerkingen ben ik natuurlijk ook bereikbaar.

Salaris

€3.250 - €4.000 bruto per maand

Locatie

Ouderkerk aan de Amstel
Davina van Perge

Solliciteren of meer informatie?

Davina van Perge
Managing Consultant

+31 (0)6 30 78 96 87 d.vanperge@xelvin.nl icon Whatsapp ons

Vergelijkbare vacatures

Het sollicitatieproces

Solliciteer
Solliciteer gemakkelijk door hieronder op de ‘solliciteer-knop’ te klikken.
Kennismaking
We leren je graag kennen. Daarna weet je ook gelijk wie wij zijn.
Mogelijkheden
Samen bespreken we jouw ambities, nemen we de mogelijkheden door en maken we kennis met onze opdrachtgevers.
Aanbod
Is het een match? Dan doen we jou een aanbod!

Solliciteer op deze baan

Solliciteer direct of neem contact op via:
+31 (0)6 30 78 96 87
d.vanperge@xelvin.nl

Deel deze vacature

Ken je iemand anders die goed bij deze vacature past?