Wat ga je doen?
In deze functie krijg je te maken met een breed scala aan administratieve, juridische en financiële vraagstukken. Jij bent dé spil die zorgt dat alles klopt en op tijd geregeld is. Jouw taken omvatten onder andere:
- Begeleiden en adviseren van commerciële collega’s bij het opstellen van contracten, dossiers en projectadministratie toezicht houden op de volledigheid van medewerkersdossiers en contracten.
- Controleren van de weekstaten van medewerkers en zorgen dat alles klopt.
- Coördineren en borgen van het verzuimbeleid.
- Begeleiden en verwerken van cao-wijzigingen, zodat we altijd up-to-date en compliant zijn.
- Afhandelen van administratieve vragen en klachten van zowel medewerkers als klanten.
Daarnaast adviseer je op het gebied van arbeidsrecht en cao-teksten, voer je mutaties door in contracten en signaleer je veranderingen in de wetgeving en arbeidsvoorwaarden. Jij bent het aanspreekpunt voor complexe vraagstukken en zorgt voor vlekkeloze processen.
Waarin maak jij het verschil?
- Ontzorgen. Door jouw inzet kunnen je collega's zich volledig richten op hun commerciële werk, terwijl jij zorgt dat alle administratie piekfijn in orde is.
- Scherpe blik. Van details in contracten tot foutloze weekstaten, niets ontgaat jou. Hierdoor verloopt alles gestroomlijnd.
- Verbinding maken. Jij bent constant in contact met klanten, collega's en medewerkers en zorgt dat iedereen altijd weet waar ze aan toe zijn.
Wat heb je in huis?
- Ervaring in een vergelijkbare backoffice- of administratieve functie binnen de arbeidsbemiddeling.
- Affiniteit en ervaring met het interpreteren van cao’s en het oplossen van arbeidsrechtelijke vraagstukken.
- Proactieve instelling, nauwkeurig werken en oog voor detail.
- Sterke communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels, want je hebt veel contact met klanten, medewerkers en collega's.
- SEU-diploma is een sterke pré.
Als Servicedesk Consultant bieden wij jou:
- Een salaris tussen € 3.000,- en € 4.000,- bruto per maand afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Dagelijks genieten van een heerlijke gezamenlijke lunch met collega’s op kantoor, op onze kosten.
- Tijd voor familie, vrienden en hobby’s. Een goede balans tussen privé en werk vinden wij belangrijk, dus krijg je van ons 25 vakantiedagen en 5 werkgeversdagen.
- Interessante trainingen en opleidingen voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.
- Last but not least: je toekomstige collega's, dé kern van Xelvin. We zijn hecht en eigenzinnig en maken het verschil op onze manier. Altijd duidelijk, soms lekker eigenwijs en in voor een vleugje zelfspot. Daarnaast worden met enige regelmaat uitjes met het team of met heel Xelvin geregeld.
Wil jij bijdragen aan het succes van Xelvin? Laten we snel kennis maken! Solliciteer direct op deze vacature van Servicedesk Consultant of neem contact op met onze Corporate Recruiter Joëlla Morssink via 06 - 22 14 89 58 of j.morssink@xelvin.nl of plan meteen een online kennismaking in met Joëlla: Online kennismaking.