• Dé steun en toeverlaat voor zowel onze gedetacheerde als interne collega's en dé schakel met onze collega's in Eindhoven.
  • Explore More! Een regionale, veelzijdige en dynamische functie voor onze regio Midden.
  • Dagelijks een heerlijke gezamenlijke lunch op kantoor, natuurlijk op onze kosten.

Functieomschrijving

Als Support Consultant voor regio Midden, met als standplaats Apeldoorn, speel je een cruciale rol in het ondersteunen en coördineren van ondersteunende en administratieve activiteiten. Je ontzorgt jouw commerciële collega’s en bent een aanvulling op het Backoffice-team in Eindhoven. Je begeleidt het traject van klantovereenkomst tot arbeidscontract en je bent hiervoor voortdurend in contact met klanten, medewerkers en collega's.

Je werkzaamheden als Support Consultant bestaan uit:
  • Begeleiden en adviseren van de commercie op het gebied van het aanmaken contracten, dossiers en projectadministratie.
  • Controleren van de weekstaten van medewerkers.
  • Coördineren en borgen van het verzuimbeleid.
  • Begeleiden, uitvoeren en verwerken van cao-wijzigingen.
  • Toezicht houden op de volledigheid van de medewerkersdossiers en contracten.
  • Afhandeling van administratieve klachten van medewerkers en van klanten.
  • Ondersteuning in het begeleiden van huisvestingsvraagstukken voor onze internationale collega's.

Je bent een vraagbaak voor onze gedetacheerde medewerkers en voor je directe collega’s. Daarnaast regel je onder andere vergunningen, behandelt IND-aanvragen, verzekeringen, subsidies, studieovereenkomsten en boek je de tickets via ons digitaal platform.

Functie-eisen

  • Een afgeronde mbo-opleiding en relevante administratieve werkervaring.
  • In het bezit van SEU Backofficeprofessional of bereid deze te behalen.
  • Sterke administratieve vaardigheden en goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Kennis van contractadministratie, facturatie, toepassing van (inleners) CAO’s is een sterke pré.
  • Proactief, punctueel en een servicegerichte houding.

Dit bieden wij
  • Salaris tussen € 3.000,- en €3.750,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Dagelijks genieten van een heerlijke gezamenlijke lunch met collega’s op kantoor, op onze kosten.
  • Tijd voor familie, vrienden en hobby’s. Een goede balans tussen privé en werk vinden wij belangrijk, dus krijg je van ons 25 vakantiedagen en 5 werkgeversdagen.
  • Interessante trainingen en opleidingen voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • De flexibiliteit om ook vanuit huis en andere Xelvin kantoren te werken.
  • Last but not least: je toekomstige collega's, dé kern van Xelvin. We zijn hecht en eigenzinnig en maken het verschil op onze manier. Altijd duidelijk, soms lekker eigenwijs en in voor een vleugje zelfspot. Daarnaast worden met enige regelmaat uitjes met het team of met heel Xelvin geregeld.

Solliciteer nu op onze vacature van Support Consultant en word onderdeel van ons enthousiaste team in regio Midden of bel, app of mail met Joëlla Morssink (Corporate Recruiter) voor meer informatie via: 06 - 22 14 89 58 of j.morssink@xelvin.nl. Je kunt ook een online kennismaking inplannen met Joëlla: https://bit.ly/46XkNdR.

Salaris

€3.000 - €3.750 bruto per maand

Bedrijfsprofiel

Wij zijn Xelvin. Met onze 13 vestigingen zijn wij een landelijke ambitieuze detacheringsclub die zowel internationaal als nationaal technisch talent verbindt aan onze opdrachtgevers. Dit doen we door middel van onze Xelvin-aanpak. Het geheim? Mensen met karakter! Sterke mensen bepalen de koers, maken eigen keuzes en durven fouten te maken. Deze mensgerichte aanpak is succesvol gebleken. We denken inhoudelijk mee en durven stappen te zetten. We zijn adviseurs en sparringpartners. Omdat wij technici én techniek begrijpen, bieden wij technisch talent volop uitdagende functies en helpen daarmee ambities van opdrachtgevers én kandidaten waar te maken. Daarnaast dragen wij graag bij aan duurzame en technologische vooruitgang. Het is simpelweg ons streven naar ontwikkeling. We staan nooit stil. Dat maakt ons veel meer dan een detacheerder.

Locatie

Apeldoorn
Joëlla Morssink

Solliciteren of meer informatie?

Joëlla Morssink
Corporate Recruiter

+31 (0)6 22 14 89 58 j.morssink@xelvin.nl

Het sollicitatieproces

Solliciteer
Solliciteer gemakkelijk door hieronder op de ‘solliciteer’-knop te klikken. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.
Kennismaking
We leren je graag kennen. En jij bent nieuwsgierig naar wie wij zijn en wat Xelvin jou te bieden heeft. Wij kijken ernaar uit om kennis te maken!
Persoonlijke profielanalyse
Ben je benieuwd naar je eigen werkgedrag? Wij ook! Daarom voeren we een persoonlijke profielanalyse (PPA) uit. Dit biedt interessante stof voor ons vervolggesprek.
Aanbod
Is het een match? Dan doen we jou een aanbod!

Solliciteer op deze baan

Solliciteer direct of neem contact op via:
+31 (0)6 22 14 89 58
j.morssink@xelvin.nl
Solliciteer

Deel deze vacature

Ken je iemand anders die goed bij deze vacature past?