Sander Kikkert

Managing Consultant +31 (0)6 82 05 98 50
s.kikkert@xelvin.nl
“De kandidaten stralen echt dankbaarheid uit en daar word ik heel gelukkig van."

Onze enthousiaste Sander is 34 jaar en woont samen met zijn vriendin en twee katten in Leeuwarden. Na een drukke werkdag is Sander vaak te vinden in zijn tuin, waar hij samen met zijn beste vriend een eigen sportschool heeft gebouwd. Wat begon als een grapje tijdens de lockdown in 2020, is inmiddels uitgegroeid tot een serieuze hobby. “We trainen zo’n vijf keer per week. Keiharde muziek op de speakers en gaan!” Naast sporten heeft Sander nóg een hobby gevonden tijdens de lockdown. Zo is hij begonnen met het produceren van zijn eigen muziek.

Na de middelbare school volgde Sander met veel plezier de opleiding Geschiedenis. Daarnaast werkte hij bij een callcenter, waar hij uiteindelijk doorgroeide tot Accountmanager. Dezelfde functie zette hij een tijd later voort bij een ander bedrijf. “Op een gegeven moment was ik toe aan nieuwe prikkels. Ik kwam de vacaturetekst van Xelvin tegen en die sprak mij direct aan.” Vanaf dat moment ging het vrij vlot. In april 2022 ging Sander aan de slag als Managing Consultant bij Laboratoriumtechniek.

Zoals Sander zelf aangeeft is hij “in een warm bad terechtgekomen.” Hij heeft het bij Xelvin goed naar zijn zin en ook binnen de arbeidsbemiddeling voelt hij zich op zijn plek. “Het geeft veel voldoening als je iemand aan een nieuwe baan helpt. De kandidaten stralen echt dankbaarheid uit en daar word ik heel gelukkig van.”

De meest recente vacatures van Sander Kikkert

Manager Technology
Meppel
Binnen deze rol zijn je aandachtsgebieden:

1. Management afdeling proces technologie en Quality Control (QC)
  • Leiding geven aan het team van procestechnologen en de team manager van QC;
  • Link tussen globale / en business groep brede technologische veranderingen en locatie technologie;
  • Verantwoordelijk voor het realiseren van het behalen van de geformuleerde doelstellingen voor de afdeling Proces Technologie en QC;
  • Proces technologie en QC team ondersteunen in het prioritiseren van activiteiten als optimalisatie van proces of product, en de implementatie van nieuwe producten of processen;
  • Aansturen en ondersteunen van multidisciplinaire trouble shooting & RCA processen;
  • Draagt eindverantwoordelijkheid voor in lijn handelen van de QC afdeling met de vereiste standaarden (ISO, FoQus, etc).

2. Initiatie process verbetering
  • Initieren van verbeterprojecten;
  • In kaart brengen verbeter potentie, veelal vanuit een verbeter agenda als bijv. WCOM.

3. Leiderschap / People Management
  • Leads by example: focussen op de juiste houding & gedrag. Leid, coacht, ontwikkelt, motiveert en beoordeelt eigen team;
  • Verantwoordelijk voor een kwantitatieve en kwalitatieve optimale personeelsbezetting volgens budget;
  • Proactief, luistert en werkt samen met zijn team en collega’s en in staat consequenties, acties en beslissingen te nemen. Is een actieve beslisser en genereert oplossingen en is resultaatgericht;
  • Fungeert als change manager en neemt zijn team mee door de veranderingen.

4. Project management
  • Leiden van kleine lokale project teams;
  • Leiden van verbeterteams of andere onderdelen vanuit een continue verbeter programma;
  • Als stakeholder of project principal projecten ondersteunen.

5. Operations Management team lid
  • Als teamlid mede sturing geven aan strategie en werkwijze Site Meppel;
  • Een adequate bijdrage leveren aan doelstellingen en KPI’s van Site Meppel.

6. Linking pin met afdelingen als R&D en Engineering bij realisatie van innovatie projecten.
  • Veelal een primaire stakeholder bij innovatie
  • Resource levering
  • Prioriteitstelling
vanaf€4.750p/m
QA Complaints Officer
Neunen
QA Complaints Officer

Ben je proactief ingesteld? Beschik je daarnaast over sterke communicatieve vaardigheden? Krijg je energie van oplossingen genereren voor onze klanten? Lees dan zeker verder! In Lummen zijn we op zoek naar een QA Complaints Officer. In deze rol zal je deel uitmaken van Professional & Trading Customer Supply Chain QA, Complaints Team en speel je een sleutelrol in het bijdragen aan
klanttevredenheid door klachten op een snelle en kwalitatieve manier te behandelen.

Je rapporteert hierbij aan de Complaints Manager en bent lid van een team dat gevestigd is in Lummen (BE) en Nuenen (NL).

De functie is in de eerste instantie voor 9 maanden

Verantwoordelijkheden:
  • Administratieve verwerking, afhandeling en communicatie van klachten van klanten en dit zoveel
mogelijk binnen de vooropgestelde deadlines
  • Het beheren van de klachten in SAP of een ander Klantenklachtensysteem
  • Opvolgen van terugkerende 'gelijkaardige' of ernstige klachten, opstarten van het escalatieproces
  • Ervoor zorgen dat alle benodigde informatie om de klachten te onderzoeken beschikbaar is
  • Opvolgen feedback van de onderzoekers.
  • Beoordelen van het onderzoeksrapport om een antwoord te formuleren voor de klant/consument
  • Het resultaat van de analyse bespreken met de betrokken Business Unit/Key Account Manager
  • Op een professionele manier communiceren met de klant over de status en afhandeling van een
gemelde klacht
  • Rekening houden met de complexe structuur van juridische entiteiten bij het invoeren van de klacht
  • Coördineren van de geretourneerde goederen en het correct verwerken van retouropdrachten binnen
de systemen.
  • Samen met de afdeling Customer Care de financiële afhandeling van klachten van klanten en
geretourneerde goederen beheren.
  • Deelnemen aan vergaderingen om structurele klachten te bespreken zodat de nodige acties worden
ondernomen om het probleem in de toekomst te voorkomen
vanaf€3.500p/m